Версія для друку

Соціальна реклама студентів ДНУ визнана кращою

Студенти-маркетологи економічного факультету ДНУ імені Олеся Гончара взяли участь у Дев’ятому Українському студентському фестивалі реклами (9-й УСФР).

Представники кафедри маркетингу ДНУ постійно беруть у цьому заході – головному галузевому фестивалі реклами в Україні для молоді, яка спеціалізується на рекламі, маркетингу та PR. Черговий раз фестиваль пройшов на базі Київського національного торгівельно-економічного університету України (КНТЕУ). Керівником проекту є професор, академік АЕН України, завідувач кафедри маркетингу і реклами КНТЕУ Євген Вікторович Ромат. Місія фестивалю – удосконалення підготовки рекламістів та маркетологів в Україні – цілком вписується у концепцію розвитку кафедри маркетингу ДНУ. Її завідувач, доктор економічних наук, професор Світлана Юріївна Хамініч слушно наголосила: «Участь у цьому фестивалі дає можливість майбутнім маркетологам покращити свої навики і компетенції під час вирішення професійних рекламних завдань з урахуванням сучасних ринкових трендів».

Журі у складі провідних маркетологів, рекламістів України, Росії, ЄС на чолі з креативним директором рекламної агенції Kaffeine Communications, президентом клубу ADC*UA Анже Йеребом (м. Київ) вибрало найцікавіші та ґрунтовні роботи студентів з більш ніж 100 ВНЗ України та зарубіжжя.

За підсумками Творчого конкурсу у тематичній номінації №2 «Збережи свій зір разом з соціальним додатком «Добре Бачу»!» журі відзначило студентку ДНУ імені Олеся Гончара спеціальності «Маркетинг», гр. ЕМ-10-1 Вероніку Дмитренко, яка посіла перше місце з роботою «Зір разом з соціальним додатком «Добре бачу»! У цій номінації робота команди «МАКУЛІДО», яку представляли студенти гр. ЕМ-12-1 Кристина Мартиросова, Олеся Кухарчук, Євген Дорошкевич, Дмитро Лиженко «Настав час перевірити зір» виборола третє місце.

У номінації «Відеореклама» студентка спеціальності «Маркетинг» Катерина Корабльова з роботою «Антисміття» посіла перше місце. За рішенням журі ця робота була номінована на Гран-прі фестивалю. У номінації «Друкована реклама» до шорт-листу увійшли праці маркетологів ДНУ – студентки гр. ЕМ-10-1 Аліни Гаєвої – «Корисні поради» та студентів гр. ЕМ-10-1 і ЕМ-13-С Олександра Гошуляка і Сергія Допіро – «Сила у твоїх руках». Зауважимо, що залучення студентів ДНУ імені Олеся Гончара до програмних заходів фестивалю дозволяє їм отримати інформацію про провідні досягнення у сфері маркетингу і реклами.

Кафедра маркетингу ДНУ імені Олеся Гончара робить внесок в економічний розвиток Дніпропетровського регіону і готує провідних фахівців у сфері маркетингу і реклами, які мають вагомий творчий потенціал, допитливість, творче мислення та глибоко розуміються на сутності ринкових процесів у державі та світі.

Сергій Касян,
к.е.н., доцент кафедри маркетингу,
заступник декана економічного факультету
ДНУ імені Олеся Гончара


ГончарTV ГончарFM Газета Анонси Чому ДНУ Welcome to DNU Facebook Instagram Youtube Telegram LinkedIn