Версія для друку

Переможні акорди маркетологів на першості Європи з бальних танців

Студентка економічного факультету Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара Кристина Мартиросова разом зі своїм партнером Олександром Гусаревичем посіла перше місце у Кубку Європи з бальних танців.

Інтеграція навчальної та виховної роботи є важливим напрямком діяльності на кафедрі маркетингу. Чітке визначення цілей, стратегій і тактики виховного процесу є запорукою ефективного естетичного та духовного виховання особистостей. Підтримується участь студентів-маркетологів у значущих культурних і спортивних заходах в Україні та світі.

20 – 22 вересня у Брюсселі (Бельгія) проходив Кубок Європи з бальних танців із представленням Європейської довільної спортивної програми за участі молоді віком до 21 року. В обов’язковій програмі були представлені наступні танці: вальс класичний, танго, фокстрот, квік-степ і віденський вальс.

Дуже приємно, що студентка третього курсу спеціальності «Маркетинг» економічного факультету Кристина Мартиросова зі своїм партнером по танцях Олександром Гусаревичем посіли перше місце – отже Україна отримала кубок Європи.

Сучасний маркетолог повинен бути всебічно розвинутою особистістю. Цьому сприяє участь студентів у спортивних заходах, танцювальних культурних програмах, вокальних студіях.

Маркетологи ДНУ не лише намагаються бути першими у навчанні, але й підносять імідж та духовні цінності України на міжнародній арені.

Світлана Хамініч,
завідувач кафедри маркетингу
ДНУ ім.О. Гончара


ГончарTV ГончарFM Газета Анонси Чому ДНУ Welcome to DNU Facebook Instagram Youtube Telegram LinkedIn