Версія для друку

Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю

ПІБ Посада Вчене
звання
Науковий
ступінь
Google
Scholar
Scopus Author ID Web of Science Researcher ID Researchgate ID ORCID ID
Мироненко
Владлена Вячеславівна
зав. кафедри
реклами та зв’язків
з громадськістю
- канд. наук
із соц. ком.
Myronenko
Vladlena
  https://www.webofscience.
com/wos/author/record/
V-1711-2017
Vladlena_Myronenko 0000-
0001-
5399-
0739 
 
Яненко
Ярослав Васильович
професор доцент д-р наук
із соц. ком.
Ярослав
Яненко
57221163345 https://www.webofscience.
com/wos/author/record/
1905905
Yaroslav-Yanenko  0000-
0003-
2468-
6636
Іванова
Світлана Анатоліївна
доцент доцент канд.
філол. наук
Svitlana
Ivanova
57225130394 https://publons.com/wos
-op/researcher/V-8938-2017/
Svitlana Ivanova 0000-
0002-
9065-
8687
Лященко
Анжела Вадимівна
доцент доцент канд. наук
із соц. ком.
Anzhela_
Liashchenko
  https://publons.com/wos
-op/researcher/D-4028-2016/
Anzhela Liashchenko 0000-
0002-
0473-
2415
Гусєв
Андрій Вікторович
доцент - канд. наук
із соц. ком.
Гусєв
Андрій Вікторович
  https://www.webofscience.
com/wos/author/record/
V-7360-2017
Andrey-Gusev 0000-
0002-
4088-
6251

Науково-педагогічний персонал кафедри: канд. наук із соц. ком. Мироненко В.В.; д. наук із соц. ком., професор Яненко Я.В.; канд. філол. наук, доцент Іванова С.А.; канд. наук із соц. ком., доцент Лященко А.В.; канд. наук із соц. ком. Гусєв А.В.

Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю здійснює підготовку:

Кафедру реклами та зв’язків з громадськістю було створено в 2007 р. на базі кафедри менеджменту ЗМІ, реклами та зв’язків з громадськістю, заснованої в 1998 р. через кадрову проблему на регіональному ринку праці, що вимагала підготовки фахівців з управління медіаорганізаціями. З моменту заснування і по 2009 р. кафедру очолювала канд. філол. наук, доцентка Т. В. Колісниченко. Протягом 2009-2016 рр. завідувачкою кафедри була д. наук із соц. ком., професорка М. В. Бутиріна; у 2016-2022 рр. кафедру очолювала д. філол. наук, професорка О. О. Гусєва.

Кафедра має значний досвід роботи в напрямку «Менеджмент у невиробничій сфері» (ЗМІ та реклама) та підготовки фахівців за спеціальністю «Менеджмент організацій», що зумовило велику кількість наукових досліджень, науково-методичних та навчально-методичних напрацювань у галузі маркетингових комунікацій, рекламного менеджменту, прикладних соціально-комунікаційних технологій.

Колектив кафедри працював у рамках науково-дослідних тем: «Теоретико-методологічні засади вивчення реклами та зв’язків з громадськістю» (2013-2015 рр.), «Реклама та зв’язки з громадськістю як прикладні соціально-комунікаційні технології» (2016-2018 рр.), «Методологія та систематизація теоретичних напрацювань у галузі прикладних соціально-комунікаційних технологій на сучасному етапі розвитку інформаційного суспільства» (2019-2021 рр.). Захищено чотири кандидатські дисертації.

У 2022 р. викладачі кафедри розпочали розробку науково-дослідної теми «Прикладні соціально-комунікаційні технології та їх вплив на формування новітньої соціотехнічної дійсності». Актуальність теми дослідження обумовлена широким входженням інформаційних технологій в усі сфери життя. Розвиток глобальних цифрових комунікацій спричинив значні цивілізаційні зміни в історії та зміну характеру інформаційно-комунікаційної взаємодії між людьми, що потребує пошуку нових та збагачення традиційних форм, методів та підходів до вивчення соціальних комунікацій та роботи з масовою свідомістю.

На сучасному етапі розвитку кафедра вбачає свою місію в тому, щоб майбутній фахівець із реклами та зв’язків з громадськістю був глибоко обізнаним з концепціями, аспектами, процесами, технологіями та стратегіями рекламної та PR-діяльності, основами маркетингової політики ЗМІ, розуміти особливості інструментів цифрових комунікацій, комплексу та практичних алгоритмів антикризових комунікацій.

Здобувачі вищої освіти ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю» неодноразово ставали переможцями і призерами Всеукраїнської студентської олімпіади з відповідної спеціальності, Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт у галузі «Реклама і зв’язки з громадськістю», Міжнародного конкурсу студентських PR-проєктів «Золотий компас», беруть участь у міжнародних та всеукраїнських науково-практичних конференціях.

З ініціативи канд. філол. наук, доцентки С. А. Іванової у 2022 р. на базі кафедри започатковано студентський науковий гурток «Студентський науковий медіапроєкт» для бакалаврів 3-5 курсів та магістрів. У 2019-2020 рр. під її керівництвом працював гурток «Науковий пошук у сфері соціальних комунікацій», за результатами якого опубліковано довідник «Диплом: дорогою Морфея, або Як написати дипломну роботу уві сні». Під керівництвом канд. наук із соц. ком., доцента А.В. Лященко з 2019 р. працює гурток «Сучасні прикладні соціально-комунікаційні технології».

За 23 роки свого існування кафедра підготувала понад 150 спеціалістів з менеджменту організацій та понад 200 рекламістів та піарників, які працюють у медіаорганізаціях, рекламних та PR-агенціях, рекламних та PR-відділах підприємств та установ Придніпровського регіону та за його межами. Справжніми професіоналами своєї справи стали випускники кафедри: Г. Давиденко (бренд-менеджерка шоу «Орел и Решка», PR-агент Благодійного Фонду «Життєлюб»), А. Корнєєва (керівниця відділу зовнішньо-економічної діяльності компанії KIDDISVIТ), О. Ярошенко (PR-менеджерка Благодійного Фонду «Помагаєм»), Н. Віндерських (менеджерка з комунікацій українського виробника систем з управління бізнесом IT-Enterprise), А. Гусєв (канд. наук із соц. ком., доцент кафедри масової та міжнародної комунікації ДНУ), А. Боровик (канд. наук із соц. ком., доцентка кафедри реклами та зв’язків з громадськістю), Ю. Гаркавенко (канд. наук із соц. ком., доцент кафедри масової та міжнародної комунікації ДНУ), О. Войтенко (менеджерка з комунікацій компанії DataArt), Д. Олефір (менеджерка з комунікацій мережі магазинів VARUS), М. Лучкін (начальник управління зовнішніх комунікацій АТ «Дніпрогаз») та інші.