Версія для друку

До послуг абітурієнтів – Консультаційно-інформаційний центр ДНУ

З 3-го липня у Дніпровському національному університеті імені Олеся Гончара розпочинає роботу Консультаційно-інформаційний центр. Як і минулого року, він покликаний допомогти абітурієнтам виконати усі необхідні процедури для електронної подачі заяв.

У тестовому режимі фахівці центру консультували вступників ще з 29 червня. Адже цього року передбачено завчасне створення електронних кабінетів вступників та завантаження додатків до документів про повну загальну середню освіту. Це зроблено з метою розвантаження системи прийняття заяв від абітурієнтів в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (ЄДЕБО) у перші дні подання заяв на вступ.

Створення власного «кабінету», сканування додатку до атестату, подання електронних заяв – усе це, у разі потреби, вступник зможе зробити, завітавши до Приймальної комісії ДНУ з 3-го липня 12:00 до 25-го липня 18:00 2017 року. У Консультаційно-інформаційному центрі абітурієнти матимуть можливість користуватися швидкісним Інтернетом та отримати необхідну інформацію від кваліфікованих консультантів з числа членів відбіркової комісії.

Варто відзначити, що вступники, які користуватимуться послугами Консультаційно-інформаційного центру, можуть подавати заяви не лише до ДНУ, а й, за бажанням, до будь-якого іншого вищого навчального закладу.

Інформаційно-аналітичне агентство
Дніпровського національного університету


ГончарTV ГончарFM Газета Анонси Чому ДНУ Welcome to DNU Facebook Instagram Youtube Telegram