![Версія для друку Версія для друку](https://www.dnu.dp.ua/images/print.png)
До Дня захисника України
Напередодні Дня захисника України керівництво Дніпропетровського обласного ліцею-інтернату фізико-математичного профілю при ДНУ імені О.Гончара (КЗО ДОЛІФМП), командування кафедри військової підготовки спеціалістів Держспецслужби транспорту, волонтери провели надзвичайно важливі та цікаві заходи для учнів та студентів – колишніх випускників ліцею.
Начальник кафедри полковник Олександр Северин проявив велику увагу і зацікавленість до реалізації цього комплексу заходів, створив усі умови для практичних занять на кафедрі, а заступник директора ліцею Ірина Ільченко відповідала за виховну та організаційну роботу.
![](/press/images/dnuimg5bbe0128c6a05.jpg)
Спочатку до присутніх звернувся представник керівництва кафедри полковник Сергій Істін. Він ознайомив присутніх з нормативно-правовим забезпеченням захисту Вітчизни. Сергій Олександрович професійно зорієнтував учнівську молодь до служби у Збройних Силах України, інших силових структурах.
Полковник С.О. Істін також роз’яснив як, не звузивши життєвих перспектив, розширити свої можливості, отримавши додатково до цивільної ще й військову освіту. Він ознайомив присутніх у розташуванні одного із підрозділів з умовами повсякденного життя і діяльності курсантів, правилами внутрішнього розпорядку та несення служби добовим нарядом.
![](/press/images/dnuimg5bbe011d8166d.jpg)
Досвідчені офіцери Віктор Шолудько та Володимир Романенко ретельно проінструктували ліцеїстів із заходів безпеки під час занять з вогневої підготовки, ознайомили зі стрілецькою зброєю, навчили кожного розбирати і складати автомат, організували практичне заняття в інтерактивному тирі. Програмні питання домедичної допомоги учні практично відпрацювали в ліцеї з групою волонтерів під керівництвом Олега Дуброва.
У сучасній освітній програмі закладів середньої освіти визначено наскрізні лінії як надпредметні теми, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.
Заняття з предмета «Захист Вітчизни» сприяють формуванню відповідального громадянина, становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного формувати навколо себе безпечне життєве середовище.
![](/press/images/dnuimg5bbe01313ef2a.jpg)
Ця діяльнісна спрямованість навчання передбачає постійне включення учнів до особливого виду педагогічної доцільної активності, навчально-розпізнавальної діяльності, розвитку практичної спрямованості.
У даному випадку формуванню ключових компетентностей сприяє встановлення та реалізація в освітньому процесі внутрішньопредметних зв’язків, а саме: змістово-інформаційних, операційно-діяльнісних і організаційно-методичних. У свою чергу, їх використання не тільки посилює пізнавальний інтерес учнів до навчання, а й підвищує рівень їхньої загальної культури і культури безпеки.
![](/press/images/dnuimg5bbe0139d318d.jpg)
Після спілкування з військовослужбовцями та волонтерами, які брали участь в АТО та ООС, учні дійшли висновку, що сучасна армія не може повноцінно функціонувати без висококваліфікованих спеціалістів, спроможних не тільки створювати зразки озброєнь світових стандартів (для стримування агресора), а й ефективно їх використовувати. Це неможливо без отримання глибоких знань на всіх етапах життя.
Дуже важливий момент – ніхто з учнів не сумнівається у тому, що не можна бути байдужим до сучасних подій і нехтувати безцінним бойовим досвідом, набутим дорогою ціною в наш неспокійний час.
Якщо на своєму життєвому шляху наша обдарована учнівська молодь і далі зустріне підтримку, небайдужість, розуміння, зацікавленість в реалізації її патріотичних прагнень, немає сумніву в тому, що всі ці представники майбутньої інтелектуальної еліти нашого суспільства проявлять високі патріотичні та громадянські якості і виконають священний обов’язок із захисту Вітчизни.
Володимир Романенко. вчитель-методист вищої категорії, підполковник у відставці
Факультети
- Української й іноземної філології та мистецтвознавства
- Cуспільних наук і міжнародних відносин
- Історичний
- Психології та спеціальної освіти
- Прикладної математики
- Економіки
- Систем і засобів масової комунікації
- Юридичний
- Фізики, електроніки та комп'ютерних систем
- Фізико-технічний
- Механіко-математичний
- Хімічний
- Біолого-екологічний
- Медичних технологій діагностики та реабілітації
Коледжі
- Машинобудівний фаховий коледж
- Фаховий коледж ракетно-космічного машинобудування
- Жовтоводський промисловий фаховий коледж
- Фаховий коледж економіки та бізнесу