Версія для друку

Знай наших

Нещодавно на факультет систем і засобів масової комунікації зателефонували з Києва, з «Книжкової біржі» – єдиної в нашій країні організації, яка займається експортом літератури, виданої в українських видавництвах, у зарубіжні країни. Біржа також виконує замовлення закордонних установ та організацій та окремих книголюбів на ті видання вітчизняних авторів, які з тих чи інших причин не дійшли до зарубіжних споживачів.

Цього разу йшлося про книгу декана факультету систем і засобів масової комунікації, професора Володимира Демченка «Журналістика в Дніпропетровському університеті (події, факти, постаті)», яку автор присвятив 100-річчю університету і в якій розповідається про непростий шлях розвитку журналістики в ДНУ, починаючи з 60-х років минулого століття. Оскільки автор сам був і свідком, і учасником більшості подій, описаних у книзі, особисто знав більшість людей, що були причетні до розвитку журналістики, а потім і підготовки журналістів в університеті, книга викликала значний резонанс не лише серед випускників факультету, а й у журналістської спільноти та академічної громади, причетної до підготовки фахівців тепер уже з масової комунікації.

Саме ці аспекти «живої історії» і зацікавили Національну бібліотеку Баварії, яка й звернулася до «Книжкової біржі» з проханням переслати їм примірник книги. Під час проведення в Дніпрі Міжнародного книжкового фестивалю Book Space до університету особисто завітав директор «Книжкової біржі» О.М. Михалочко. Як розповів Олександр Миколайович авторові книги, інтерес до книги викликало дві обставини: значний обсяг фактологічного матеріалу та той громадсько-політичний контекст, у якому цей матеріал розглянуто. Це не лише закриває «білу пляму» в розвитку одного з найважливіших громадських інститутів України у його регіональному вимірі, що дозволить вже на цьому підґрунті проводити історичні дослідження. А по-друге, Баварська бібліотека здавна цікавилася книговиданням у слов’янських країнах, зібравши за декілька століть великий обсяг масив славістики, який активно поповнюється і в наш час.

Директор «Книжкової біржі» чесно зізнався, що подібні замовлення з інших країн надходять не так часто, як хотілося б, тож особисто завітав до університету, щоб отримати книгу і терміново відправити її до Мюнхена. Сподіваємося, що за цим першим незвичним поки що для нас досвідом прийдуть й інші, що сприятиме зміцненню авторитету ДНУ у Європі.

Людмила Хотюн, кандидат наук із соціальних комунікацій
кафедри масової та міжнародної комунікації


ГончарTV ГончарFM Газета Анонси Чому ДНУ Welcome to DNU Facebook Instagram Youtube Telegram