Версія для друку

А в нас «ВЕСНА»: медіаворкшоп для майбутніх медійників на базі кіноцентру «Веснянка»

Студенти першого курсу факультету систем та засобів масової комунікації ДНУ завершили пятитижневий інтенсив на базі КПНЗ «Дніпропетровський обласний дитячо-юнацький кіноцентр “Веснянка” ДМР». Офлайн інтенсив із виробництва медійного контенту проводився у рамках практичних занять першокурсників.

Дитячо-юнацький кіноцентр «Веснянка» є одним зі стейкхолдерів Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара, з яким підписано Меморандум про творчу співпрацю. У рамках угоди першокурсники факультету систем і засобів масової комунікації ДНУ, що нині навчаються за змішаною формою навчання, мають змогу набувати професійних практичних компетенцій.

До Вашої уваги щоденник вражень студента групи ЗК-23-1 Кирила Величка про заняття у нашому партнерському кіноцентрі.

П’ять тижнів як один день. Цей затяжний воркшоп нам влаштував дитячо-юнацький кіноцентр «Веснянка». Протягом п'яти тижнів щосереди ми відвідували заняття, пов’язані зі створенням медіаконтенту. Своєрідна неформальна атмосфера дозволяла вільно спілкуватися з викладачами. Нам давали багато інтерактивних завдань, де велику роль грала саме жива комунікація, якої зараз так бракує.

Все почалося зі створення мультфільмів. Після цього нас ознайомили з не менш цікавою темою, створення професійної фотографії.

Перше наше домашнє завдання полягало у пошуку та фіксації контрасту будь-якого типу. На наступних зустрічах ми аналізували власні фотографії. Деякі світлини були настільки вдалими, що потім ми вигадували їм назви та сюжети. Створювався простір для творчого мислення.

Що добре запам'яталося, так це наша дискусія. Ми розділилися на два табори та відстоювали власні думки. Нам обрали випадкову тему «Бруківка для міста чи дрони для ЗСУ», хоча з адекватної точки зору, вибір тут очевидний. Так вийшло, що я був у таборі, що відстоював правильність фінансування укладення нової бруківки. Насправді це було дуже смішно, корисно та цікаво проводити дискусію з опонентами.

Наступним нашим завданням була інтерпретація однієї історії у різних жанрах. Нас розділили на три команди, які одну історію повинні були відобразити у виді роману, трагедії та оди. У моєї команди навіть вийшло розробити невеличку сценку замість сценарію, це було дійсно смішно. Шкода, що ніхто це не зняв на відео.

Останнє завдання спрямовувалося на наш розвиток подання і формулювання інформації та здатність переконувати аудиторію. Нам «роздали» професії та «посадили» у ситуацію падіння літака, де на борту один єдиний парашут. Слухати від водія тролейбуса та чоботаря їх переконування, чому саме вони повинні взяти парашут та вижити, інколи було кумедно.

Після останнього заняття нам запропонували поволонтерувати. Ми комплектували марлеві пов’язки. Під час монотонної праці спілкуватися та ділитися історіями з життя було доволі душевно.

А ось і відгуки наших студентів:

Олександра Чухало:

«Веснянка» стала гарним досвідом для всіх нас. Ці практики точно допомогли нам ближче познайомитися один з одним та потоваришувати. Ми познайомилися з класними людьми (нашими вчителями) і навіть мали змогу допомогти нашим військовим.

Олексій Шевченко:

Загалом, мені сподобалося у «Веснянці». Там дуже приємна атмосфера, дружній колектив та цікаві завдання. На цьому заході я пізнав багато чого корисного, що допоможе мені в майбутньому. Кіностудією «Веснянка» задоволений на 100%.

Володимир Нікітін:

Мені «Веснянка» запам'яталася тільки з позитивного боку. Хочу сказати слова вдячності за теплоту, з якою до нас поставилися та проводили заняття. Також мені сподобалося те, що, хто мав бажання та можливість, могли залишитися та трішки «поволонтерити». Це потрібно у наші часи.

Cтудент групи ЗК-23-1
Кирило Величко


ГончарTV ГончарFM Газета Анонси Чому ДНУ Welcome to DNU Facebook Instagram Youtube Telegram