Версія для друку

Упаковка настільки ж важлива, як і товар

Студентка-дизайнер V курсу факультету української й іноземної філології та мистецтвознавства Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара Ірина Корнілова (науковий керівник – ст. викладач кафедри образотворчого мистецтва та дизайну М.І. Храмцов) стала одним з переможців IV Міжнародного конкурсу наукових студентських робіт з актуальних проблем пакувальної індустрії, що проходив у Києві.

Всього для участі у конкурсі, організованому Міністерством освіти і науки України, Клубом пакувальників України, Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти та редакцією журналу „Упаковка”, було надіслано 81 студентську наукову роботу з 15 вищих навчальних закладів України й Росії. А в листопаді у Національному університеті харчових технологій відбулася ХІ Міжнародна студентська науково-практична конференція, де кожен з переможців мав можливість особисто презентувати свою розробку та ознайомитися з креативними ідеями й досягненнями інших учасників. Понад 20 авторів-переможців були нагороджені дипломами й медалями, а їхні наукові керівники – грамотами Міністерства освіти і науки України. Всього за час існування конференції провідними вітчизняними розробниками пакувальної індустрії, науковими працівниками та експертами було розглянуто більше 700 студентських робіт.

Перший етап конкурсу проходив безпосередньо у вишах-учасниках. В ДНУ на цьому етапі студенти розробляли подарункову упаковку до професійних свят лікарів, музикантів, військових... З чотирьох наших фіналістів у Міжнародному конкурсі перемогла лише Ірина. Її робота, присвячена Дню працівників пожежної охорони (упаковка для міцних напоїв „Вогнегасник рідкий”), привернула увагу майже всіх – і членів журі, й організаторів, й учасників.

„У наші дні призначення пакування – не тільки збереження товару, а й дуже ефективний інструмент залучення споживача, елемент реклами, – розповідає Ірина Корнілова. – Часто упаковка настільки ж важлива, як і товар, вона формує фірмовий стиль виробника. Пакування створює індивідуальний образ продукту і дозволяє легко розпізнати його серед інших. Підтримувати торгову марку фірми – теж одне із завдань оригінальної упаковки.

Цього разу для нас актуальною темою стало створення складної оригінальної упаковки, що підбирається за професією. У моєму випадку – це упаковка напою для справжніх чоловіків, людей безстрашної та героїчної професії вогнеборця, яка має вигляд вогнегасника. При створенні конструктивної форми проводився пошук, під час якого змінився спосіб відкривання та виймання пляшки з упаковки: дно замінили двосантиметровою пластиною, що висмикується за допомогою металевого кільця. Також упаковку можна відкрити, знявши верхню кришку. У верхній частині знаходяться чарки, закриті клапаном. Етикетка виконана у відповідному стилі – на ній зображені послідовність відкривання та використання, застосовані яскраві кольори: червоний, чорний, жовтий. Також надрукований текст привітання та позначена дата „2(9) ЯНВ – 01” – День пожежника. В упаковці знаходиться скляна пляшка з аналогічною етикеткою. Саму упаковку виготовлено з картону, тому собівартість невисока. Технологія виготовлення забезпечує якість, привабливість, екологічну безпеку, легку утилізацію. На наш погляд, ця упаковка яскрава, привертає увагу, створює святкову атмосферу”, – обґрунтовує свій дизайн талановита дівчина.

Інформаційно-аналітичне агентство
Дніпровського національного університету


ГончарTV ГончарFM Газета Анонси Чому ДНУ Welcome to DNU Facebook Instagram Youtube Telegram