Про соціальні мережі як інструмент сучасної комунікації
9 січня до Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара завітала активна молода команда фахівчинь із партнерського Комунального підприємства «Цифрова трансформація та автоматизація інформаційних процесів міста “єДніпро”» Дніпровської міської ради. До уваги університетської спільноти гості представили тренінг «Соціальні мережі як інструмент сучасної комунікації».
Пізнавальна інформативна зустріч із нашими партнерами організовувалася за сприяння Центру кар’єрного розвитку та співпраці з бізнесом. Провести тренінг для викладачів і співробітників запрошувалися випускниці Alma mater, а нині – успішні та професійно реалізовані працівниці сфери державного управління і SMM-маркетингу. А саме: начальниця аналітичного відділу КП «єДніпро» Яна Поливець (факультет суспільних наук і міжнародних відносин) та SMM-менеджерки Яна Скрипник (факультет економіки) і Марія Гусєва (факультет психології та спеціальної освіти).
Зазначимо, що КП «єДніпро» ДМР є партнером Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара. У 2022 році між нашими установами ректором Сергієм Оковитим і директором Артемом Трапезніковим була укладена довгострокова угода, спрямована на підвищення ефективності та якості підготовки студентів. На цей час для здобувачів освіти та викладачів ДНУ підприємство радо проводить екскурсійні й навчальні заходи, приймає на виробничу та переддипломну практики, працевлаштовує молодих фахівців.
Зі своїми старшими університетськими колегами молоді спеціалістки докладно обговорили соціальні мережі як невід'ємну частину особистої та професійної комунікації у сучасному світі.
– Насправді, соціальні мережі на сьогоднішній день є дуже актуальною проблемою. Чому я кажу проблемою? Це не просто так. Адже нині у світовому інфопросторі занадто багато інформації. І нам із вами варто добре розуміти, яким чином із нею працювати, – наголосила Яна Поливець.
Попри це, соціальні мережі досі залишаються чудовим майданчиком, де будь-хто може знайти для себе щось корисне чи вибудувати нову мережу контактів. Тож для зацікавленої аудиторії ДНУ фахівчині підготували детальний аналіз трьох основних соціальних мереж – LinkedIn, Facebook та Instagram. Спочатку слухачі дізналися про загальну специфіку цих популярних комунікативних платформ – їхні головні відмінності і переваги. У першій частині тренінгу, зокрема, розглядалася різниця у призначеннях кожної із названих соцмереж, їх цільових аудиторій, цифрових інтерфейсів, інструментів та типів контенту. Далі увага переключилася на розбір особливостей соціальної взаємодії користувачів – уже безпосередньо в контексті провадження освітньо-наукової діяльності. Тут тренерки торнулися актуального питання, чим віртуальні онлайн-мережі в цілому можуть сприяти результативній роботі викладачів ЗВО.
– Для сучасних науково-педагогічних співробітників університетів соціальні мережі особливо важливі не тільки тим, що є зручними платформами для спілкування, а й тим, що надають унікальні можливості для:
- створення експертного іміджу та підвищення професійної впізнаваності;
- формування широкого фахового ком’юніті, представлення власних досягнень та пошуку співробітництва для спільних наукових проєктів, грантів, викладацьких вакансій та програм стажувань;
- популяризації навчальних матеріалів, просування нових просвітнцьких ідей, залучення студентської молоді до цікавих освітніх подій через сучасну та зрозумілу їй мову;
- обміну досвідом із міжнародними освітніми спільнотами та закордонними партнерами тощо, – зазначила Марія Гусєва.
– Наразі соцмережі – це чудовий диджитал-інструмент, який допомагає розвиватися. Вони, насправді, надають рідкісний шанс для Вашого професійного зростання. І не тільки через здобуття нових корисних навичок, аби бути на крок попереду колег та подальших кар’єрних успіхів в академічному середовищі. Це налагодження зв’язків із сучасним молодим поколінням, що, безумовно, є важливою складовою освітнього процесу і підвищує загальну ефективність Вашого діалогу та спільної взаємодії, – підтвердила Яна Скрипник.
Власне, упродовж тренінгу запрошені SMM-фахівчині на конкретних прикладах показали, як викладачам будувати дієвий комунікаційний місток, який найкраще зблизить їх із широкою аудиторією колег та студентів, абітурієнтів і їхніх батьків, випускників, закордонних партнерів.
- Які саме навички ведення соцмереж дозволять успішно поділитися власним професійним (експертним) шляхом?
- Які пропозиції LinkedIn, Facebook та Instagram є корисними для професійного саморозвитку?
- Як створити образ сучасного викладача?
- Який контент (формальний і неформальний) взагалі публікувати в мережі? – ці та інші практичні поради надали співробітникам ДНУ спікерки.
– Сьогодні, сподіваємося, ми стали джерелом нових знань для колективу рідного університету. Тому продовжуємо розвиватися, працюємо, масштабуємося і довершуємо себе! – сказала наприкінці зустрічі Яна Поливець.
На запит громади університету вже плануються наступні зустрічі із професіоналками з навчання ведення соціальних мереж.
Зазначимо, що КП «єДніпро» ДМР є партнером Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара. Починаючи з 2022 року, між нашими установами укладена довгострокова угода, спрямована на підвищення ефективності та якості підготовки студентів з урахуванням кращих практичних напрацювань. На цей час для здобувачів освіти ДНУ підприємство радо проводить екскурсійні й навчальні заходи, приймає на виробничу й переддипломну практики, працевлаштовує.
Інформаційно-аналітичне агентство
Дніпровського національного університету
Факультети
- Української й іноземної філології та мистецтвознавства
- Cуспільних наук і міжнародних відносин
- Історичний
- Психології та спеціальної освіти
- Прикладної математики та інформаційних технологій
- Економіки
- Систем і засобів масової комунікації
- Юридичний
- Фізики, електроніки та комп'ютерних систем
- Фізико-технічний
- Механіко-математичний
- Хімічний
- Біолого-екологічний
- Медичних технологій діагностики та реабілітації
Коледжі
- Машинобудівний фаховий коледж
- Фаховий коледж ракетно-космічного машинобудування
- Жовтоводський промисловий фаховий коледж
- Фаховий коледж економіки та бізнесу