Знавці цінової політики
11 квітня 2012 року в Київському національному торговельно-економічному університеті було проведено другий етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг». Для визначення кращих студентам було запропоновано дати відповідь на тестові питання та розв'язати практичні задачі із дисциплін «Маркетингова цінова політика», «Маркетингова товарна політика» та «Маркетингова політика комунікацій».
В олімпіаді взяли участь 50 студентів 4 і 5 курсів вищих навчальних закладів України, що отримали перемогу на першому етапі змагання. Серед учасників були і студентки Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара. Ксенія Байбуза, студентка IV курсу спеціальності «Маркетинг» посіла IІ місце серед бакалаврів, а студентка V курсу Оксана Клименко отримала нагороду за оригінальне вирішення ситуаційних завдань.
Переможців олімпіади нагородили почесними грамотами та підручниками, авторами яких є викладачі Київського національного торговельно-економічного університету. Студенти, які посіли перше, друге й третє місця є переможцями кожного з етапів Олімпіади та нагороджені дипломами I, II, ІІІ ступенів відповідно.
Кафедра маркетингу та менеджменту економічного факультету ДНУ ім.О.Гончара
Факультети
- Української й іноземної філології та мистецтвознавства
- Cуспільних наук і міжнародних відносин
- Історичний
- Психології та спеціальної освіти
- Прикладної математики та інформаційних технологій
- Економіки
- Систем і засобів масової комунікації
- Юридичний
- Фізики, електроніки та комп'ютерних систем
- Фізико-технічний
- Механіко-математичний
- Хімічний
- Біолого-екологічний
- Медичних технологій діагностики та реабілітації
Коледжі
- Машинобудівний фаховий коледж
- Фаховий коледж ракетно-космічного машинобудування
- Жовтоводський промисловий фаховий коледж
- Фаховий коледж економіки та бізнесу