Студенти кафедри маркетингу та менеджменту ДНУ ім. О. Гончара) взяли участь у четвертому Кримському Міжнародному студентському фестивалі реклами (Крим СаФаРі), який відбувся на базі Севастопольського інституту банківської справи Української академії банківської справи Національного банку України.
Протягом трьох днів студенти мали нагоду ближче познайомитись та відвідати майстер-класи провідних рекламістів України. Продюсер Київського Міжнародного Фестивалю Реклами (КМФР) М. Р. Лазебник розкрив особливості організації й таємниці успішного проведення рекламних фестивалів та творчих конкурсів, Голова Спілки рекламістів України, професор Є. В. Ромат розповів про тенденції сучасного івент-маркетингу, наголошуючи на ефективних заходах його реалізації, найтитулованіший рекламіст України П. А. Клубнікін поділився зі студентами власним досвідом щодо специфіки відкриття рекламного агентства в Україні.
Прослухавши майстер-класи і тренінги, студенти взяли участь у брифінгах і дебатах, презентували свої роботи та ознайомились з творчим потенціалом інших ВНЗ. Окрім традиційних номінацій, на які приймались роботи, студенти отримали можливість наживо, тобто «в режимі on-line», створити власну рекламну кампанію згідно з запропонованою темою. Такий спосіб роботи надав можливість консультуватися у провідних фахівців з маркетингу щодо ефективності обраної стратегії і концепції рекламної кампанії.
Чорне море та лагідне сонце додали наснаги і натхнення для досягнення нових творчих горизонтів. Отже, можна абсолютно точно констатувати, що емоційний заряд фестивалю дає бажання та стимул шукати в собі творчі можливості з метою створення креативних та інноваційних робіт з маркетингу та реклами.
Як доречно відзначила завідувач кафедри маркетингу та менеджменту професор Світлана Юріївна Хамініч: «Студентський фестиваль реклами для багатьох учасників - це унікальна можливість поспілкуватися з провідними фахівцями в галузі маркетингу і реклами з метою підвищення професіоналізму, розвитку творчого потенціалу і креативності нової генерації нашої країни».
Кафедра маркетингу та менеджменту
економічного факультету ДНУ імені О.Гончара