Економісти Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара взяли участь у Дев’ятій міжнародній науково-практичній конференції «Маркетинг та логістика в системі менеджменту».
Ця конференція відбувається вже упродовж 18 років і є важливою подією в теорії та практиці маркетингу і логістики в Україні та ЄС. За традицією представницька зустріч була організована кафедрою маркетингу і логістики Інституту економіки і менеджменту Національного університету «Львівська політехніка». Відомі вчені і практики представляли низку академічних шкіл України, Польщі, Німеччини та Росії.
Кафедру маркетингу ДНУ імені Олеся Гончара представляв кандидат економічних наук, доцент С. Я. Касян доповіддю «Взаємодія Інтернет маркетингових комунікацій та електронної логістики компаній». У ній була висвітлена організація маркетингових комунікацій та логістики вітчизняних підприємств у віртуальному просторі в умовах інформаційної економіки та глобалізації; визначено значення діалогу у соціальних мережах при просуванні товарів і послуг компаній.
Співголова комітету конференції, завідувач кафедри маркетингу і логістики НУ «Львівська політехніка», голова ВГО «Українська Асоціація Логістики», професор Є. В. Крикавський у доповіді «Маркетинг і логістика: 20 років поруч чи разом» розповів про необхідність гармонізації корпоративних цілей підприємств; пріоритет корисності та цінності, отриманих споживачами у формуванні конкурентних переваг; зменшення марнотратства; важливість інтеграції маркетингу і логістики. Місце менеджменту в системі економічних знань визначив директор Інституту економіки і менеджменту НУ «Львівська політехніка», професор О. Є. Кузьмін, а також окреслив зв’язок між управлінням і менеджментом.
Доктор габілітований, професор кафедри маркетингу Економічного університету у Кракові (Польща) Ян Віктор представив результати власних досліджень, що стосуються архітектури маркетингових стратегій польських експортерів.
Вельми емоційною та актуальною виявилася доповідь голови Спілки рекламістів України, завідувача кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету, професора Є. В. Ромата про роль реклами в маркетинговій технології позиціонування та основні вимоги до реклами в процесі позиціонування.
Німецькі професори Ліппе Курт Кльозе з Вищої школи Оствестфален та Анрі Магефа з Західно-Саксонської Вищої фахової школи у своїх промовах окреслили формування якості в логістиці та роль Product Placement у перевірці сприйняття рекламованих продуктів через спостереження.
Загалом під час конференції було досягнуто попередніх домовленостей з обміну творчими планами та досвідом між маркетологами різних ВНЗ: ДНУ, НУ «Львівська політехніка», Київського національного торговельно-економічного університету, Красноярського державного аграрного університету (Росія) та Економічного університету у Кракові (Польща).
Кафедра маркетингу
економічного факультету ДНУ ім. Олеся Гончара