В Україні вперше сформований рейтинг креативності молодих рекламістів. Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара посів у цьому списку почесне четверте місце серед університетів України.
Маркетологи ДНУ імені Олеся Гончара завдяки творчій маркетинговій позиції та активній участі у Міжнародних студентських фестивалях реклами (Український студентський фестиваль реклами, Крим СаФаРі) та конкурсах рекламних робіт отримали заслужену оцінку зі сторони провідних вітчизняних та міжнародних рекламістів, експертів у сфері маркетингових комунікацій. До рейтингу сезону 2012-2013 рр. увійшли 33 ВНЗ України і 126 індивідуальних учасників, фіналістів і лауреатів творчих конкурсів фестивалів, які входять в асоціацію УСФР-СФеРа.
Голова Союзу рекламістів України, професор Є. В. Ромат наголосив на важливості формування такого рейтингу креативності, як логічного етапу розвитку студентського фестивально-рекламного руху в Україні. Участь студентів ДНУ імені Олеся Гончара в міжнародних студентських фестивальних проектах з реклами дозволяє ознайомитися з провідними світовими технологіями у сфері маркетингових комунікацій та розширити економічний світогляд під час участі в майстер-класах від провідних маркетологів Західної Європи і України.
На кафедрі маркетингу економічного факультету проводиться активна робота з творчою обдарованою молоддю, регулярно подається значна кількість студентських наукових робіт на різноманітні конкурси. Студенти-маркетологи ДНУ імені Олеся Гончара беруть участь в олімпіадах, науково-практичних конференціях, форумах з актуальних маркетингових тематик. Як зазначила завідувач кафедри маркетингу ДНУ, доктор економічних наук, професор С. Ю. Хамініч, участь студентів ДНУ у фестивалях соціальної реклами, творчих рекламних конкурсах сприяє розвитку креативності студентської молоді та умінню творчо створювати рекламні комунікаційні звернення.
Заступник декана економічного факультету
з міжнародного співробітництва,
доцент кафедри маркетингу
С. Я. Касян