У рамках десятиріччя кафедри маркетингу відбулися відкриті лекції професорсько-викладацького складу кафедри (проф. С.Ю. Хамініч, ст. викладач В.М. Заріцька та ін.) та провідних фахівців з маркетингу Дніпропетровська, зокрема, директора з маркетингу ТОВ «Ювілейний» С.В. Старостенка.
Також був проведений круглий стіл за участю студентів групи ЕМ-11 А. Шумської, М. Недзельської, Д. Силивончика, Д. Відлоги та інших, які підготували доповіді. Активну участь у круглому столі взяли студенти інших спеціальностей – ЕП-12, ЕС-12, ЕК-12.
Професорсько-викладацький склад випускаючої кафедри маркетингу на чолі з завідувачем кафедри професором Світланою Хамініч − колектив сучасного рівня знань, перспективний, працездатний та креативний, запроваджує педагогічну майстерність та професійну етику у навчанні, відрізняється високими вимогами до своєї роботи і прагненням до інноваційних напрямів в маркетингу, економіки знань та освітніх технологій.
Підготовка фахівців на кафедрі проводиться відповідно до концепції ступеневої підготовки фахівців з вищої освіти, освітньо-кваліфікаційних характеристик, освітньо-професійних програм та навчальних планів зі спеціальності «Маркетинг».
Кафедра маркетингу створена на базі кафедри економіки народного господарства і перший набір студентів за спеціальністю «Маркетинг» був проведений у 2004 році.
Студенти активно залучаються до науково-дослідної роботи кафедри, висвітлюючи результати власних досліджень у наукових публікаціях та перемагаючи на Всеукраїнських конкурсах та фестивалях.
Система та цілеспрямованість підготовки фахівців на кафедрі маркетингу відповідає сучасним перспективним вимогам ринку праці.
Старший викладач кафедри маркетингу Валентина Заріцька