На кафедрі маркетингу економічного факультету Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара за сприяння професора Світлани Хамініч та доцента Анастасії Пабат відбувся круглий стіл на тему: «Особливості ціноутворення на ринку В2С».
Студенти досить часто висловлюють побажання щодо наближення теорії до практики. Учасником заходу стала комерційний директор ТОВ «Новомосковський посуд» Надія Павлівна Бєлявцева. Запрошена гостя на прикладі власного досвіду переконливо довела, що класичні теорії маркетингу працюють на ринку України і сьогодні. «Навіть у сучасних умовах турбулентності, коли достатньо важко зрозуміти тенденції ринку та передбачити поведінку споживача, існують інструменти маркетингу, які шляхом диференціації ринку та завдяки виваженій ціновій політиці дозволяють отримувати прибутки та завойовувати нові ринки», – сказала Надія Бєлявцева.
Також упродовж зустрічі майбутні маркетологи почули про проблеми, з якими стикається вітчизняний бізнес. Вони жваво ставили гості запитання про сучасні ризики та перспективи українського ринку. Зокрема, цікавились, яку саме цінову стратегію доцільніше обирати при виведенні торговельної марки на ринок товарів народного споживання. Головним же відкриттям для студентів стали особливості співпраці товаровиробників з мережевими магазинами, які мають досить високий рівень тиску на ціноутворення товарів і послуг.
Наприкінці заходу завідувач кафедри маркетингу ДНУ ім. О.Гончара Світлана Юріївна Хамініч зауважила, що: «Сучасний маркетинг неможливий без практичного досвіду, тому ми сподіваємося, що це була лише перша наша зустріч. У майбутньому ж ми зробимо все можливе, щоб круглий стіл став регулярним явищем у стінах нашого факультету».
Кафедра маркетингу економічного факультету ДНУ ім. О.Гончара