Представники економічного факультету ДНУ імені Олеся Гончара взяли участь у ІІІ Міжнародній науковій конференції «Маркетинг в процесі інтернаціоналізації ринку. Перспектива підприємства і споживача», організованій кафедрою маркетингу і логістики Національного університету «Львівська політехніка» та кафедрою маркетингу Університету Марії Кюрі-Склодовської в Любліні (Польща). Тематика заходу включала маркетингові стратегії підприємств у світлі викликів глобальної економіки, віртуалізацію маркетингу та поведінки споживачів на ринку, споживчі тренди, логістичні процеси на міжнародному ринку. Також на конференції було висвітлено соціальну відповідальність бізнесу та її вплив на формування іміджу підприємства в сучасних умовах. Усі виступи відомих учасників – провідних науковців, практиків у сфері дослідження поведінки споживачів, стратегічного маркетингу, маркетингової комунікаційної політики, логістики з України та Польщі – відбувалися у межах п’яти модерованих сесій.
Відкриття ІІІ Міжнародної наукової конференції «Маркетинг в процесі інтернаціоналізації ринку. Перспектива підприємства і споживача»
На початку конференції із вітальним словом виступив завідувач кафедри маркетингу і логістики НУ «Львівська політехніка», доктор економічних наук, професор Євген Крикавський, який слушно зазначив про важливість діалогу науковців України і Польщі у сфері інтеграції маркетингу і логістики, дослідження розвитку підприємств і поведінки споживачів.
Маркетингову наукову школу Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара на форумі представляв кандидат економічних наук, доцент Сергій Касян. Зокрема, Сергій Якович виступив у V сесії, присвяченій аналізу логістичних процесів та територіального маркетингу в контексті інтернаціоналізації ринків. У доповіді на тему «Віртуальне оцінювання міжнародної комунікаційної і логістичної взаємодії підприємств у маркетинговому середовищі» він презентував інноваційний підхід щодо розвитку реінжинірингу в віртуальних логістичних системах, а також вплив маркетингових комунікацій, які взаємодіють з електронною логістикою фірм, на формування вартості торгівельних марок і брендів.
Доповідь доцента кафедри маркетингу ДНУ ім. О.Гончара Сергія Касяна
Вагомі здобутки польської наукової школи були представлені 34 ученими з 12 ВНЗ Польщі. Так, у I сесії, де виступи присвячувалися актуальним концепціям і трендам в маркетингу з точки зору перспективи організації, професор Анєла Стись із Вищої банківської школи у Вроцлаві комплексно охарактеризувала нові бізнес-моделі поведінки підприємства у глобалізаційних процесах, наголосивши про запоруку успіху завдяки здібності до управління знаннями й інформацією. А проректор із наукової роботи НУ «Львівська політехніка», доктор економічних наук, професор Наталія Чухрай окреслила значення маркетингу в інтернаціоналізації діяльності університету.
У рамках ІІ сесії, присвяченої використанню маркетингового інструментарію організаціями, що діють в міжнародному оточенні, ґрунтовну доповідь на тему «Підтримка студентських підприємницьких намірів у системі вищої освіти» виголосила професор НТУ України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» Людмила Шульгіна.
У ІІІ сесії комплексно висвітлювалася віртуалізація маркетингу та її вплив на поведінку споживачів на ринку. Особливо учасникам запам’яталася інноваційна доповідь доцента Ізабели Сови з Економічного університету в Катовіцах на тему «Віртуалізація поведінки молодих споживачів».
Виступ професора Економічного університету в Катовіцах Олександри Бургєль
У наступній IV сесії відбувалася плідна наукова дискусія щодо соціальних передумов поведінки споживачів на ринках. Професор Олександра Бургєль з Економічного університету в Катовіцах повідомила присутнім про суспільні порівняння та їх роль у формуванні поведінки сучасних споживачів.
У цілому, на ІІІ Міжнародній конференції науковцями України та Польщі були обговорені актуальні питання розвитку маркетингу і логістики в умовах сучасних глобалізаційних впливів. Проведені наукові дискусії сприятимуть розвитку міжкультурного, наукового діалогу в межах освітньо-наукового простору ЄС, що дасть змогу збагатити методологічний інструментарій сучасного маркетингу і логістики.
Заступник декана економічного факультету ДНУ,
доцент Сергій Касян
Фото: кафедра маркетингу і логістики НУ «Львівська політехніка»