16 січня на факультеті систем і засобів масової комунікації ДНУ відбувся захист дипломних робіт магістрів освітньої програми «Реклама і зв'язки з громадськістю».
Майбутні спеціалісти презентували власні наукові та практичні дослідження із соціальних комунікацій, які впливають і трансформують сучасне інформаційне середовище бізнесу, органів державної влади та громадських організацій.
Захист дипломних робіт відкрив урочистою промовою декан факультету, професор Володимир Демченко. Презентації студентських робіт продемонстрували високий рівень володіння теоретичними та практичними навичками, здобутими під час навчання на факультеті, про що засвідчили стейкхолдери, присутні на захисті. Відзначимо, що дослідження були спрямовані на розгляд мовних особливостей у рекламних кампаніях міжнародних брендів (М.О. Загаріна), сучасних тенденцій у комунікаційній політиці державних установ (Є.В. Євтушенко), аналіз кіноіндустрії як інструменту соціально-комунікаційних технологій (О.С. Александров), інструментарію новітніх форм комунікацій (А.К. Дресь, Ю.О. Дидарь) та зацікавили практичною значимістю майбутніх роботодавців – представників Національного олімпійського комітету, присутніх на захисті.
Наявність у роботах магістрів медіакритичного аналізу рекламних повідомлень та івентів, які створюють піарники, доводить необхідність професійного ставлення до створення інфоприводів та формування певного ставлення аудиторії до організацій. Професійне володіння комунікаційним інструментарієм, яке продемонстрували випускники, є запорукою кар’єрного росту.
Бажаємо творчих та професійних успіхів нашим випускникам!
Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю