У Києві відбувся фінал найбільшого у світі студентського конкурсу з інвестиційних досліджень – CFA Institute Research Challenge. Дніпропетровщину представляла команда Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара у складі студентів факультету економіки Кирила Гречина, Івана Корнієнка, Катерини Рябук та Анни Асєєвої.
Загалом, до фіналу було відібрано 12 найсильніших студентських команд із провідних університетів України: Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, Київського національного торгово-економічного університету, Київської школи економіки, Національного університету «Києво-Могилянська академія», Одеського національного університету імені І.І. Мечникова, Одеського національного економічного університету, Державного університету інфраструктури та технологій, Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна.
У фіналі 12 команд поділили на 2 групи по 6 команд, які по черзі захищали результати свого інвестиційного дослідження англійською мовою перед колегіями авторитетних суддів у двох різних кімнатах. З кожної кімнати судді визначили по дві команди, виступи яких були найкращими. Таким чином, до фіналу відібрали четвірку найсильніших, які були готові до запеклої боротьби за можливість представляти Україну у регіональному фіналі EMEA Regional Finals у Йорданії у квітні 2020 року.
Наша команда гідно виступила та була нагороджена сертифікатами за видатне інвестиційне дослідження. Переможцем українського етапу конкурсу стала команда з Київської школи економіки.
Факультет економіки братиме участь у цьому конкурсі і наступного року, тож закликаємо бажаючих вдосконалювати аналітичні, оцінювальні, звітні та презентаційні навички та приєднуватися до нас.
Висловлюємо щиру подяку декану факультету економіки Тетяні Гринько та ментору Світлані Засухіній за підтримку нашої команди.
Довідково: Research Challenge Institute CFA – це щорічний глобальний конкурс, який надає студентам університетів практичне наставництво, сприяє інтенсивному навчанню фінансового аналізу та професійній етиці. Кожен учасник отримує змогу вдосконалити власні аналітичні, оцінювальні, звітні та презентаційні навички. Таким чином, виконуючи роль дослідника-аналітика, студенти-конкурсанти набувають професійного досвіду.
Студентка факультету економіки Катерина Рябук