Успішне дипломування магістрів кафедри маркетингу та міжнародного менеджменту Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара взимку цього року підтвердило високий рівень підготовки фахівців із управлінської та маркетингової діяльності. Якісне виконання дипломних робіт також було відзначено на IV Всеукраїнському конкурсі дипломних робіт студентів закладів вищої освіти зі спеціальності «Маркетинг». Так, випускник кафедри Олексій Шебанов здобув перемогу в конкурсі й отримав диплом II ступеня.
Дипломна робота Олексія на тему «Формування політики маркетингових комунікацій шоколадної фабрики «Millennium» виконана під керівництвом д.е.н., професорки кафедри Тетяни Решетілової. До виконання дослідження студент Олексій Шебанов застосував грамотний, системний підхід. Робота відзначається як науковою новизною, так і практичною значущістю: її результати втілено у діяльність цього виробництва.
І це не єдиний приклад вдалої співпраці. Часто студенти кафедри виявляють інтерес до компаній, в яких проходять практику, й розробляють дипломні проекти вже відповідно до конкретних завдань цих компаній. Тому теми дипломних робіт, що виконуються на кафедрі маркетингу та міжнародного менеджменту ДНУ, є актуальними та відповідають сучасним запитам. Студентські дослідження цінуються, отримують визнання й одразу приймаються спеціалістами до практичного застосовування. А це також показник серйозного і захопливого ставлення студентів до своєї професії.
Факультет економіки й кафедра маркетингу та міжнародного менеджменту Дніпровського національного університету вітає переможця! Пишаємося досягненнями наших випускників й висловлюємо щиру подяку конкурсній комісії та організатору всеукраїнського змагання – Хмельницькому національному університету.
Асистент кафедри маркетингу та міжнародного менеджменту ДНУ Тетяна Шевченко