Студенти кафедри маркетингу та міжнародного менеджменту ДНУ взяли участь у п’яти майстер-класах у рамках підготовки до Українського студентського фестивалю реклами.
Український студентський фестиваль реклами (УСФР) – головна подія року для студентів та молоді, яка опановує рекламні технології сучасного рівня. Захід проводиться щорічно з 2004 р. за ініціативи відомого вченого і практика – голови Спілки рекламістів України, головного редактора професійного журналу «Маркетинг і реклама», професора Є.В. Ромата. Цього року проводиться 15-й ювілейний фестиваль, офіційним партнером якого є Проект Міжнародної організації праці ЄС.
Важливою складовою кожного фестивалю є насичена програма майстер-класів, які проводять для молоді гуру вітчизняної реклами. Їхній головний акцент – практична та креативна складові рекламної майстерності. Цього року майстер-класи проводяться за допомогою вебінарів, що надало змогу отримати спеціальні запрошення на участь у них досить великій кількості студентів ДНУ. Наші студенти 22-29 вересня взяли участь у п’яти майстер-класах, які розпочав представник офіційного партнера, керівник проектів ЄС Антоніо Сантос. Від креативної індустрії з учасниками спілкувалися представники комунікаційних агенцій ЕС-ИОП, BBDO Ukraine, Krupa, Alight та ін.
Менеджери-тренери майстер-класів навчали, як готувати власні проекти по кожній з номінацій фестивалю реклами. Загальною ідеєю стало звернення тренерів до учасників: «Не бійтеся, створюйте щось цікаве, незвичне, завжди пробуйте та не зупиняйтесь. Ваші помилки приведуть до вашої перемоги». Особливу увагу привернули спеціальні питання створення 2D анімаційних роликів. Для наших студентів це була унікальна можливість безпосередньо спілкуватися і навчатися у професійних представників рекламної галузі.
На кафедрі маркетингу та міжнародного менеджменту ДНУ на початку нового навчального року започаткований студентський науковий гурток «Фокус маркетингу». Його керівник, д-р екон. наук, професор Тетяна Решетілова головною його метою вважає формування у майбутніх фахівців компетентностей у сфері культури та сучасних технологій здійснення рекламної діяльності. Тож підготовка до участі в Українському студентському фестивалі реклами стала першим кроком на цьому шляху.
Бажаємо успіхів нашим студентам!
Кафедра маркетингу та міжнародного менеджменту