10 липня стартувала тренінгова програма The Virtual 2023 Executive Leadership Academy від Університету Каліфорнії, Берклі (University of California, Berkeley), грант на навчання в якій виборов ректор нашого університету Сергій Оковитий.
Усього для участі в тренінгу ELA Fellowships for Ukraine від Каліфорнійського університету за результатами конкурсного відбору були обрані п’ятеро топ-менеджерів вищої школи України. Навчальний курс «Академії виконавчого лідерства 2023» реалізується Школою публічної політики імені Голдмана та Центром досліджень вищої освіти одного із найпрестижніших університетів США – Університету Берклі.
Онлайн-сесії для очільників університетів ELA 2023 стартували 10 липня і триватимуть до 18 липня. Учасників очікує 9-денний досвід інтенсивного навчання під керівництвом команди із 25 керівників американської вищої освіти. Разом із колегами з університетів США лідери українських ЗВО вчитимуться оцінювати мультикультурну та глобальну динаміку вищої освіти та набуватимуть ключових навичок критичного мислення, лідерства та стратегічного планування на своїх адміністративних посадах. Загалом, студіюватимуться 26 навичок виконавчого керівництва. Учасники тренінгу ознайомляться із темами про зміни у вищій освіті та керівництві вищою освітою, а також про зміну джерел фінансування й очікувань, нові необхідні мультикультурні компетенції, управління ризиками, фандрайзинг тощо.
19 липня, після закінчення загальної програми ELA 2023, запланований одноденний семінар підвищення кваліфікації «Цифрова стійкість: використання технологій для подолання збоїв», присвячений специфіці українських університетів. Для модерування цього спеціального заходу запрошений ректор нашого університету Сергій Оковитий. Як очільник сесії Сергій Іванович виступить зі вступним словом, представить доповідачів та проводитиме обговорення, відповідаючи на запитання учасників.
На порядку денному The Virtual 2023 Executive Leadership Academy Program заняття на теми: миротворчості, стратегічного планування в деструктивному середовищі, переходу та адаптації, інвестицій у різноманітність, лідерських рис та навичок у вищій освіті, інституційної участі у консультативних радах, ранжування університетів, забезпечення академічної доброчесності та запобігання кризам у ЗВО, університетського бізнесу (послуги та фінанси), балансу роботи та особистого життя у перспективі керівництва тощо. Окрім цих тематичних зустрічей, упродовж курсу на учасників також чекають фахові групові дискусії, віртуальні прийоми, тренінги з особистісного розвитку, медіа-воркшопи.
Інформаційно-аналітичне агентство
Дніпровського національного університету