2 червня 2011 року в Харкові відбувся п'ятий конкурс студентських ПР-проектів "Золотий компас". Тема конкурсу була амбітною і доволі складною - "Бренд України".
Студенти 4 курсу спеціальності „Реклама та зв’язки з громадськістю” факультету систем та засобів масової комунікації ДНУ імені Олеся Гончара взяли участь у конкурсі й посіли третє місце із проектом "Україна: шлях можливостей".
Ідея проекту полягає у тому, що додавши прискорення економіці шляхом створення "точки опори", можна змінити країну, відновивши й „перезапустивши” її економіку. Україна, яка має унікальне географічне положення, на думку студентської команди, може стати важливою й незамінною ланкою в європейських та азіатських інтеграційних процесах. Проект відрізняється метафоричністю. За допомогою динаміки зовнішніх об'єктів активізуються індивідуальні бажання до розвитку в рамках загального поступу країни. Подача матеріалу є проективною й динамічною. Через техніку малюнка дається розуміння того, яким чином можна зреалізувати масштабний проект реконструкції країни, задається тональність руху, прискорення.
Варто відзначити, що переможцем конкурсу стала концепція бренду України як "молодої дівчини - нареченої, що повинна вийти заміж за чоловіка - Євросоюз" (м.Київ, команда КНТЕУ). Дніпропетровській команді більш реалістичним все ж таки видається проект самостійного руху й створення власного імені, власних компетенцій і власних унікальних пропозицій світовій спільноті. Аналогічну думку поділяє й один із членів журі - директор інформагенції "Статус Кво" Конопля Олена Володимирівна, що заснувала індивідуальну премію за "Обґрунтованість, системність і реалістичність при складанні проекту", яка, власне, і дісталася команді ДНУ.
Окрім того, команда отримала перемогу у номінації "Найкращий презентаційний фільм” (для тих, хто зацікавився: посилання http://www.youtube.com/watch?v=-vJRvMMVZ8&feature=mfu_іn_order&lіst=UL, або пошук у Google за назвою проекту "Україна: шлях можливостей").
Член команди Олена Присяжна отримала приз "За кращі відповіді на запитання", а також була нагороджена цінним сертифікатом від спонсорів конкурсу.
Команда ДНУ сподівається, що за допомогою представлених підходів світ можна буде змінити на краще, якщо сьогоднішні студенти - завтрашні фахівці - будуть мотивовані на побудову комфортної України - країни, яка буде рухатися й динамічно розвиватися.
Команда ДНУ й керівники проекту (проф. Бутиріна М.В. і доц. Іванова С.А.) висловлюють подяку керівникові дитячої художньої студії "Альтернатива" Голубу Володимиру Івановичу за допомогу в створенні малюнків і конкурсних відеоматеріалів.
Кафедра реклами та зв’язків
з громадськістю ФСЗМК
ДНУ ім. О.Гончара