У Дніпропетровському національному університеті імені Олеся Гончара відбулася Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «Система національних засобів масової комунікації у сучасній Україні: нова візія». Ініціатором проведення конференції виступив факультет систем і засобів масової комунікації та Національна Спілка журналістів України (Дніпропетровське відділення). Серед близько 150 учасників конференції – молоді науковці, бакалаври, спеціалісти, магістри, аспіранти, доценти, кандидати філологічних наук, професори. Форум проходив одночасно в трьох секціях: 1. «Сучасні медіа в контексті розвитку комунікаційного суспільства» - кафедра масової та міжнародної комунікації; 2. «Міжкультурна комунікація та видавнича справа на сучасному етапі» - кафедра видавничої справи та міжкультурної комунікації; 3. «Проблеми сучасних маркетингових комунікацій» - кафедра реклами та зв’язків з громадськістю.
Журналістика – «четверта влада», важливий соціальний інститут, що суттєво впливає на життя суспільства: громадську думку, погляди, поведінку людей, розбудову держави. В умовах розвитку та трансформації життя в світі відбувалися суттєві зміни і в царині мас-медіа. Тож сучасним журналістам та журналістикознавцям недостатньо користуватися науковими надбаннями своїх колег з минулого. Їх цікавить нова візія – свіжий погляд нового покоління журналістів – студентства.
Під час конференції було розглянуто питання у сфері масової комунікації, серед яких: дитяче телебачення, соціальні мережі і пропаганда в них, система ЗМК у країнах світу, реаліті-шоу, гендерний аспект редагування, політична реклама, нові тенденції у бренд-комунікаціях. Загалом було представлено 72 наукові роботи.
Відкриваючи конференцію, декан факультету професор В. Д. Демченко виступив з привітальним словом на честь 15-річчя факультету систем і засобів масової комунікації, а також розповів про Школи журналізму в США, факультети комунікативістики в університетах світу.
Зі змістовними доповідями виступили О. Ковтонюк (Дніпропетровськ), К. Чубук (Дніпропетровськ), Д. Лисенко (Дніпропетровськ) у своєму повідомленні розповіла яскраві факти про діяльність медіа-конгломерату Р. Мердока «News Corporation», С. Неклеса створила соціальний портрет користувача – поціновувач бренду «Louis Vuitton». Загалом було охоплено теми, які цікавлять студентів факультету та сучасних журналістів.
Молоді вчені, як і під час попередніх конференцій, мали змогу ознайомити наукову спільноту зі своїми роботами, а також прослухати думки та запитання викладачів та інших студентів ДНУ ім.О.Гончара.
У заключних виступах науковці вкотре схвалили досвід проведення таких конференцій, наголосили на їх високому рівні та висловили сподівання щодо продовження такої практики в майбутньому.
Студентка ДНУ ім.О.Гончара Оксана Деревянко
ЗЖ-08-1