Міжнародна молодіжна організація AIESEC спільно з кафедрою маркетингу (завідувач кафедри - професор Світлана Юріївна Хамініч) економічного факультету Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара (декан - професор Сергій Олександрович Смирнов) провела круглий стіл з маркетингу "Marketroid" (керівник проекту - студентка другого курсу спеціальності маркетинг - Дарія Васильєва).
На засіданні круглого столу були присутні студенти факультету міжнародної економіки та економічного факультету. «Marketroid» - спеціалізований проект, орієнтований на творчих студентів, а також на професіоналів сфери маркетингу, які бажають передати свій досвід і обмінятися ідеями з креативною і цілеспрямованою молоддю.
У головному холі економічного факультету пройшла презентація рекламної групи «Пиріг», а представники інформаційного партнера психологічного журналу «Ключ» представили своє бачення, розповівши студентам про основні аспекти сучасного життя, що формують стиль поведінки людей, орієнтованих на успіх.
Спікерами конференції виступили нью-бізнес директор «Школи Рекламних Технологій» Оксана Тюпа (м. Київ), віце-президент по вихідних стажуваннях Олександра Касаткіна, провідний менеджер із зовнішніх комунікацій компанії «Інтерпайп» Людмила Новак, викладач кафедри маркетингу Дніпропетровського національного університет імені Олеся Гончара Анастасія Пабат.
За круглим столом обговорювалися сучасні проблеми працевлаштування випускників вищих навчальних закладів. Були розглянуті і запропоновані ефективні поведінкові моделі при прийомі на роботу. У рамках історії розвитку компанії «Інтерпайп», студенти ознайомилися з новими європейськими підходами в галузі брендингу та позиціонування компанії як на вітчизняному, так і на міжнародному ринках.
Як зазначила завідувач кафедри маркетингу, професор Світлана Хамініч, організація тематичних круглих столів з маркетингу - це відмінний симбіоз науки і бізнесу, інтеграція теорії та практики з метою зробити студентське життя на крок ближчим до роботодавців та бізнес структур».
Кафедра маркетингу
економічного факультету
ДНУ ім.О.Гончара