
Університет був заснований у 1918 році ...

Загальний відділ
Адреса: 49045, м. Дніпро, проспект Науки, 72, навчальний корпус №1, поверх 2, кабінет 206.Телефон: (056) 374-98-22
E-mail: cdep@dnu.dp.ua
Режим роботи:
понеділок – п’ятниця: 08:00-16:30.
Обідня перерва: 12:00-12:30.
Структура відділу
Кривенко Юлія Миколаїіна – начальник загального відділу.
Бровенко Світлана Миколаївна – провідний фахівець відділу.
Дмитренко Лариса Валентинівна – провідний фахівець відділу.
Архів університету розміщується в навчальному корпусу № 8, вулиця Бронетанкова, 1а, кабінет №10.
Шапошнікова Ірина Іванівна – завідувач архіву;
Москалевська Тетяна Олександрівна – архіваріус університету.
Тел.: (056) 766-49-75
Е-mail: arhiv@dnu.dp.ua
Загальний відділ ДНУ є структурним підрозділом Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара.
Загальний відділ ДНУ безпосередньо підпорядковується ректору, першому проректору ДНУ.
У своїй діяльності загальний відділ ДНУ керується Конституцією і законами України, зокрема «Про освіту», «Про вищу освіту», указами Президента України і постановами Верховної Ради України, наказами Міністерства освіти і науки України, Статутом ДНУ, наказами і методичними рекомендаціями Державної архівної служби України, національними стандартами України у сфері діловодства, Інструкцією з діловодства ДНУ, наказами та розпорядженнями ректора, проректорів ДНУ.
До складу загального відділу ДНУ входить архів університету.
Основні завдання:
- забезпечення єдиного порядку документування управління управлінської документації і роботи з документами із застосуванням сучасних автоматизованих систем та впровадження електронного документообігу;
- методичне керівництво і контроль за дотриманням установленого порядку роботи з документами у структурних підрозділах ДНУ, контролю виконання і підготовки документів;
– розробка і впровадження інструкцій з діловодства та номенклатури справ;
– реєстрація та облік документів, у тому числі з грифом «Для службового користування» та звернень, заяв, скарг громадян;
– забезпечення збереження документаційного фонду ДНУ та підготовку до передачі до архіву університету;
– узагальнення даних про документообіг;
– реєстрація наказів по університету (особового складу співробітників, студентів, аспірантів, докторантів, основної, господарчої роботи, відряджень, стягнень, заохочень тощо);
– організація розсилки службових документів;
– засвідчення службових документів печаткою університету відповідно до переліку документів, що дозволяється затверджувати проставленням грифа затвердження посадової особи за умови їх підготовки у паперовій формі;
– керівництво архівом університету.
Бровенко Світлана Миколаївна – провідний фахівець відділу.
Дмитренко Лариса Валентинівна – провідний фахівець відділу.
Архів університету розміщується в навчальному корпусу № 8, вулиця Бронетанкова, 1а, кабінет №10.
Шапошнікова Ірина Іванівна – завідувач архіву;
Москалевська Тетяна Олександрівна – архіваріус університету.
Тел.: (056) 766-49-75
Е-mail: arhiv@dnu.dp.ua
Загальний відділ ДНУ є структурним підрозділом Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара.
Загальний відділ ДНУ безпосередньо підпорядковується ректору, першому проректору ДНУ.
У своїй діяльності загальний відділ ДНУ керується Конституцією і законами України, зокрема «Про освіту», «Про вищу освіту», указами Президента України і постановами Верховної Ради України, наказами Міністерства освіти і науки України, Статутом ДНУ, наказами і методичними рекомендаціями Державної архівної служби України, національними стандартами України у сфері діловодства, Інструкцією з діловодства ДНУ, наказами та розпорядженнями ректора, проректорів ДНУ.
До складу загального відділу ДНУ входить архів університету.
Основні завдання:
- забезпечення єдиного порядку документування управління управлінської документації і роботи з документами із застосуванням сучасних автоматизованих систем та впровадження електронного документообігу;
- методичне керівництво і контроль за дотриманням установленого порядку роботи з документами у структурних підрозділах ДНУ, контролю виконання і підготовки документів;
– розробка і впровадження інструкцій з діловодства та номенклатури справ;
– реєстрація та облік документів, у тому числі з грифом «Для службового користування» та звернень, заяв, скарг громадян;
– забезпечення збереження документаційного фонду ДНУ та підготовку до передачі до архіву університету;
– узагальнення даних про документообіг;
– реєстрація наказів по університету (особового складу співробітників, студентів, аспірантів, докторантів, основної, господарчої роботи, відряджень, стягнень, заохочень тощо);
– організація розсилки службових документів;
– засвідчення службових документів печаткою університету відповідно до переліку документів, що дозволяється затверджувати проставленням грифа затвердження посадової особи за умови їх підготовки у паперовій формі;
– керівництво архівом університету.
Основні функції, що виконуються для реалізації завдань:
– приймання, первинне опрацювання вхідних документів та подання їх на розгляд керівництва університету;
– здійснення контролю за своєчасним розглядом та проходження службової документації в університеті;
– забезпечення дотримання єдиних вимог щодо підготовки документів та організації роботи з ними в умовах електронного документообігу;
– реєстрація вихідної кореспонденції та її відправлення (факсом, поштою, електронною поштою);
– надання методичної допомоги структурним підрозділам ДНУ у роботі з документами;
– приймання, реєстрація звернень, пропозицій, скарг громадян та контроль за терміном їх виконання;
– зберігання гербової печатки, кутового штампу, печаток та штампів університету;
– здійснення перевірок печаток та штампів структурних підрозділів університету;
– контроль за якістю підготовки та оформлення наказів, листів, довідок, підготовленими структурними підрозділами ДНУ;
– збереження документаційного фонду ДНУ та користування ним;
– здійснення контролю за своєчасним виконанням розпорядчих документів;
– проведення експертизи цінності документів, що зберігаються, складання та подання на розгляд експертної комісії університету описів справ постійного зберігання, описів справ тривалого (понад 10 років) зберігання, описів справ з кадрових питань (особового складу), складання актів про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду, та актів про невиправні пошкодження документів;
– організація користування архівними фондами, підготовка відповідей на запити, архівних довідок, копій, витягів з документів за запитами юридичних і фізичних осіб у встановленому в університеті порядку;
– приймання від структурних підрозділів документів, створених у процесі їх діяльності, на носіях інформації, що визначені внутрішньоуніверситетською нормативною базою, та забезпечення їх зберігання на строки, встановлені чинним законодавством;
– оптимізація процедур проходження документів, впровадження електронного документообігу;
– своєчасність доведення документів до виконавців.
– забезпечення дотримання єдиних вимог щодо підготовки документів та організації роботи з ними в умовах електронного документообігу;
– реєстрація вихідної кореспонденції та її відправлення (факсом, поштою, електронною поштою);
– надання методичної допомоги структурним підрозділам ДНУ у роботі з документами;
– приймання, реєстрація звернень, пропозицій, скарг громадян та контроль за терміном їх виконання;
– зберігання гербової печатки, кутового штампу, печаток та штампів університету;
– здійснення перевірок печаток та штампів структурних підрозділів університету;
– контроль за якістю підготовки та оформлення наказів, листів, довідок, підготовленими структурними підрозділами ДНУ;
– збереження документаційного фонду ДНУ та користування ним;
– здійснення контролю за своєчасним виконанням розпорядчих документів;
– проведення експертизи цінності документів, що зберігаються, складання та подання на розгляд експертної комісії університету описів справ постійного зберігання, описів справ тривалого (понад 10 років) зберігання, описів справ з кадрових питань (особового складу), складання актів про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду, та актів про невиправні пошкодження документів;
– організація користування архівними фондами, підготовка відповідей на запити, архівних довідок, копій, витягів з документів за запитами юридичних і фізичних осіб у встановленому в університеті порядку;
– приймання від структурних підрозділів документів, створених у процесі їх діяльності, на носіях інформації, що визначені внутрішньоуніверситетською нормативною базою, та забезпечення їх зберігання на строки, встановлені чинним законодавством;
– оптимізація процедур проходження документів, впровадження електронного документообігу;
– своєчасність доведення документів до виконавців.
Положення про загальний відділ ДНУ
Положення про архів ДНУ
Бланки документів для замовлення архівних довідок:
про навчання в університеті,
про навчання в аспірантурі, докторантурі,
про підтвердження роботи в університеті,
про заробітну плату,
про видачу з архіву атестату або диплома
Бланки документів:
Бланк листа
Бланк наказу
Бланк розпорядження
Зразки оформлення доповідної, службової та пояснювальної записки
Посилання на актуальні нормативні документи за профілем діяльності загального відділу:
- Постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання документування управлінської діяльності»
- «Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 р. №1000/5
- Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію»
- «Перелік типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів», затверджений наказом Міністерства юстиції України, від 12 квітня 2012 р. №578/5
- Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації ДСТУ 4163 – 2020
- Закон України «Про доступ до публічної інформації»
- Закон України «Про звернення громадян»
- Закон України «Про захист персональних даних»
- ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів»
- НОМЕНКЛАТУРА СПРАВ Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара
- КЛАСИФІКАТОР КОРЕСПОНДЕНТІВ для реєстрації вхідних та вихідних листів