Версія для друку

ФСЗМК (2024-2025 н.р.)

за першим (бакалаврським) рівнем
 
Код
дисципліни
Назва дисципліни Кафедра
(шифр)
Максимальна
кількість
на семестр
дисципліни галузевого спрямування
1-ф07-01 Медіатизація як соціокультурне явище ЗМК Необмежена
1-ф07-02 Хобі-контент у сучасному медіасередовищі ЗМК Необмежена
1-ф07-03 Сучасне мистецтво і нові медіа ЗКТ Необмежена
1-ф07-04 Цифрові дані у медіакомунікаціях ЗКТ Необмежена
1-ф07-05 Реклама та PR міжнародних альянсів ЗРГ Необмежена
1-ф07-06 Креативні технології в рекламі ЗРГ Необмежена
1-ф07-07 Прикладна драматургія сценарію ЗРГ Необмежена
1-ф07-08 Інформаційна гігієна та медіаграмотність ЗМК Необмежена
061 Журналістика /ОП «Журналістика»
1-061-1-01 Стратегії створення ефективного тексту ЗМК Необмежена
1-061-1-02 Культурна журналістика ЗМК Необмежена
1-061-1-03 Публіцистичні наративи у медіа ЗМК Необмежена
1-061-1-04 Англійська для журналістів ЗМК Необмежена
1-061-1-05 Журналістика даних ЗМК Необмежена
1-061-1-06 Локальна і гіперлокальна журналістика ЗМК Необмежена
061 Журналістика/ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю»
1-061-3-01 Нейроестетика та візуальне мислення ЗРГ Необмежена
1-061-3-02 Соціальна реклама ЗРГ Необмежена
1-061-3-03 Рекламний менеджмент ЗРГ Необмежена
1-061-3-04 Спортивна медіакомунікація як маркетинговий інструмент ЗРГ Необмежена
1-061-3-05 Комунікація та ПР в енергетичній сфері ЗРГ Необмежена
1-061-3-06 Комунікація та ПР в галузі охорони здоров’я ЗРГ Необмежена
029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа/ОП «Диджитальні медіа»
1-029-01 Цифрова трансформація  музеїв ЗКТ Необмежена
1-029-02 Бібліотечна блогосфера ЗКТ Необмежена
1-029-03 Інформаційні технології в архівній галузі ЗКТ Необмежена
1-029-04 Візуальний контент у сучасній онлайновій комунікації ЗКТ Необмежена
1-029-05 Архітектура бренду в Інтернеті ЗКТ Необмежена
1-029-06 Лендінг: створення та функціонування ЗКТ Необмежена
     
за другим (магістерським рівнем)  

Код
дисципліни
Назва дисципліни Кафедра
(шифр)
Максимальна
кількість
(за наявності)
дисципліни галузевого спрямування
2-ф07-01 Пропаганда: теоретико-практичний рівень ЗМК Необмежена
2-ф07-02 Документалістика ЗМК Необмежена
2-ф07-03 Бізнес-комунікації та нетворкінг ЗРГ Необмежена
2-ф07-04 Інтернет-маркетинг та цифрові комунікації ЗКТ Необмежена
2-ф07-05 Цифрові технології в бібліотеках та електронні бібліотеки ЗКТ Необмежена
061 Журналістика/ ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю»
2-061-1-01 Сучасний PR ЗРГ Необмежена
2-061-1-02 Бренд-комунікації ЗРГ Необмежена
2-061-1-03 Тренди сучасної галузі реклами ЗРГ Необмежена
2-061-1-04 Мережеві ресурси: контент та редагування ЗРГ Необмежена
2-061-1-05 Реклама у відеоіграх як маркетинговий інструмент ЗРГ Необмежена
2-061-1-06 Комунікації громадських організацій ЗРГ Необмежена
061 Журналістика/ОП «Медіакомунікації»
2-061-2-01 Профільна спеціалізація журналіста ЗМК Необмежена
2-061-2-02 Сучасний медійний дискурс ЗМК Необмежена
2-061-2-03 Специфіка створення просвітницьких медіапроєктів ЗМК Необмежена
2-061-2-04 Розслідувальна журналістика і OSINT ЗМК Необмежена
029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа / ОП «Менеджмент інформаційної діяльності»
2-029-01 Цифрові технології в сучасному освітньому процесі ЗКТ Необмежена
2-029-02 Цифровий брендінг ЗКТ Необмежена
2-029-03 Проєктний менеджмент у сфері IT ЗКТ Необмежена
2-029-04 Таргетована реклама в соціальних мережах ЗКТ Необмежена

  за третім (освітньо-науковий) рівень вищої освіти  

Код
дисципліни
Назва дисципліни Кафедра
(шифр)
Дисципліни галузевого спрямування
3-ф07-01 Тренди публіцистичної журналістики ЗМК
061 Журналістика  / ОП «Журналістика»
3-061-01 Принципи організації наукових та науково-дослідницьких робіт із комунікативістики ЗМК
3-061-02 Фундаментальні цінності академічної доброчесності ЗМК
3-061-03 Особливості медіатизації громадсько-політичного дискурсу ЗМК
3-061-04 Мережеві ресурси: контент та редагування ЗРГ
3-061-05 PR-комунікації некомерційних організацій ЗРГ